2010/08/07

Promenade×Nas




Thanks for came thru.

I forgot to take a photo of NAS.

but yess,He was in da buildingggggg.

and thanks for DJ Mina who came thru from Tokyo.

I was surprised that she knew my boy ''DJ Kenmaki'' in japan who used to had a party with.

I can tell,If the people luv music,music connect you each other somewhere.

Promenade遊びにきてくれたみなさん、ありがとうございます。

NAS,来てたんですが、写真撮れへんかったー。。。

LIVE Performもしてほしかったんですが、HOST Onlyでした。。。

見たかったなー。。

あ、あと、びっくりすることが!!

東京から’‘DJ MINA''が遊びに来てくれてたんですが、

日本でずっと一緒にDJしてきた先輩''DJ Kenmaki''を知っているらしく、テンションあがりました。

音楽はやっぱ、どっかで人を繋げるねんなー。

そして、彼''DJ Kenmaki''は今東京でバリバリかましてるDJで、彼のBLOGや行動にいつも刺激を受けてます。

うむ、負けてられん!!!

そんな''DJ Kenmaki''をCHECK!!!

DJ Kenmaki
DJ Mina

最近、VADOがやばすぎる。Rapうまいなー。

0 件のコメント:

コメントを投稿