2010/10/28

DJ Lead ''Rise Up In NY vol85''


DJ LEAD Rize Up In New York vol85
click and DOWNLOAD here!!
guest Night Grand DJ's DJ Martin DJ C-Skilz DJ Blinx from NYC
急遽、DJ Lead ''Rise Up In NY''に出させてもらいましたー!

みなさん、聞いて下さいー!


I just come back to NY!!

I know I had much fun in my home country JAPAN.

Spining at Riverside Lounge,Giraffe,Donflex Lounge,Gate were so much fun for me.

and I will post every party I been and what I do in Japan later on too.

So please check them out.

日本から帰ってきましたー。

お世話になった先輩達、後輩、友達、本当ありがとうございました。

すごい経験、勉強になりました。

家族の元気な顔も見れてよかった!

しかし、いつも日本から帰ってくる時に風邪引くんはなんやろ?

しんどい。

後、日本では間違いなくメキシコ人よりもテキーラ飲んだな。

あ、俺もメキシコ人って?ちがうかー

ってな感じで、写真とかもいっぱい撮ったんで、

また後日UPしていきますー!!

And

DO NOT MISS to have fun w/ me This week for Helloween!!

I will be at Reflection thursday,Saturday at Promenade, and Sunday at Grace hotel.

Get sexy costume and come rock out with Me!!

SHOW ME WHAT YOU GOT!!

Email me for more info or ask for me at the door.

そして、

帰って今週はハロウィンウィークでなかなか忙しい。

木曜日はNJ,Reflection、土曜日はPromenade,日曜日はGrace HotelにてDJするんで、

みなさん仮装して遊びに来てくださいねー!

あと、Guestは早めに載せたいので、

来られる方は早めに連絡お願いします!

Peace!!




0 件のコメント:

コメントを投稿